Turn back time.

Nu sitter man hemma och lyssnar på gammal musik. haha. Sjukt mysigt. Dock lite ensamt sen erik åkte till Åland. Visst är det skönt att vara ensam och göra lite som man vill men jag hatar ju sååå mkt att sova ensam :( Tur att jag har mina små kissisar.. dom e helt bedårande på morgonen.

Det var väl egentligen tänkt att Maddie skulle komma hit men hon hade mått så dåligt idag så kanske lika bra hon stannar hemma. Jag vill inte bli smittad. :) 

Just nu ser jag verkligen inte framemot att jobba helg, Jag har väl iförsig aldrig gjort de heller. Men de känns liksom extra tungt just denna helg. :( Får tänka på att nästa fredag är de CRUISE!  ska bli så himla kul. Jag och Maddie på en båt i 24 timmar...kan knappast bli galnare. :




Nej nu ska jag få i mig lite käk. De blir väl någon lite klen smörgås eftersom motivationen till att laga mat inte är på topp...

Adjöken


2009-04-16 @ 20:27:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddie

Ja vill va me dej babe !!!



2009-04-16 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0