Now she's gone.

Nu har hon åkt. Min lilla lowis. Hon har bott här hos mig sen i fredags och de har varit supermysigt. På fredagen så var vi hemma hos josse och grillade tillsammans med Ia och Ellen. de blev lite kallt efter ett tag men de va gott med grillat =)

i lördags begav sig jag och lowa till täby centrum och shoppade lite. Jag köpte mig ett par efterlängtade trasiga jeans samt lite annat smått o gott =)  PÅ eftermiddagen var vi bjuda på påskmiddag hemma hos lowas föräldrar. Supermys, Vilken störtskön familj :) lördagkväll blev tegel med lowa och Maddie kom också :) De va kul. Kvällen slutade väl inte toppen men vafan. Det var skönt att det blev som de blev iallafall. vi behövde de. ♥


Igår var en riktigt mys-dag. Jag och lowa gick ut och promenerade i det fina vädret. jag fick mig en uppdatering. Jag hoppas Du sköter detta rätt nu kisen. för du vet att jag är inte o leka med. Det var grymt mysigt iallafall.

Skogsstigen som ledde till de lilla "pratnästet"


Snart börjar sommaren krypa på,,



Vallentunasjön har sin charm i vissa vinklar


Efter denna mysiga prommis så gick vi hem och satte oss på baksidan för o avnjuta en muffin. Det var ingen vanlig muffin. Sjukligt god =) tillsammans med ett glas cola



Idag verkar de bli en slö-dag. Lowa åkte hem runt halv tio tiden och sen dess har jag och erik bara legat i soffan och myst...♥ Imorgon är det jobb...igen. Denna gång även hela helgen. Sucks bigtime.  Men veckan efter de så börjar allting. Varenda helg är uppbokad.

24 april- Kryssning med Maddie
26 april- Teater med Mams
1 maj- Valborgsmys hos oss samt lowa återvänder
9-maj- Älskling fyller år
16 maj- Grekland med älsk + mams

Wee... :)


Nej nu ska vi äta upp resterna av lowas pizza :D mums. Sen kanske en promenad i vårsolen.

Pöss o hejj


2009-04-13 @ 13:15:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowis

Ja tack så otroligt mycket för dessa dagar min älskade!

2009-04-13 @ 16:46:08
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0