Morgonmys.

Även om inte Erik är hemma kan de va rätt myyysigt att vakna. Och då tänker ja på katterna. Dom e tammefan de sötaste jag vet. Höra hur dom spinner och lägger sig på bröstet och bara fläker ut sig. Såååå mysigt.

Tröttmössor på "mammas" mage



Fiona ska ligga så nära det bara går


Efter ett tag blir hon dock på lekhumör...:)


Nej, om egentligen 4 min är det dags att börja promenera till vallentuna. Igår tog de lustigt nog bara 40 min. Jag tror de är vädret som gör att jag liksom fylls av energi. :)

Ikväll kommer mamsen hit och håller mig sällskap. Det ska bli mysigt. Det var längesen vi va bara hon och jag och pratade. Så de blir myys!

Nej nu mååååste jag verkligen gå. Har liiiite saker att fixa innan.


Ha en bra dag!!

Pöss
2009-04-17 @ 09:27:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0