Mixed feelings.

Igår.....jag har väntat länge, Och när de äntligen var dags började jag nästan gråta av lycka. :)
Där va han på scen......JEFF DÚNHAM & Peanut. Åhh de va ju så bra! Jag och marielle hade hamnat rätt långt bak men såg bra ändå.



De vat de bästa jag sett på länge. Synd bara att de satt nåra f*ckers bakom oss som hade svårt o knipa kakhålet. :)


Kom hem rätt sent igår men eftersom jag och erik är bosatta i ormsta tillfälligt så kom man hem till en säng iallafall.
YES.


Idag däremot började inge bra. Jag klarar inte av att hålla mig. Jag är nog en liten bitch.
För man blir ju så trött.

De ska inte få förstöra mig dag.

Anledningen till att jag e fruktansvärt dålig på o blogga just nu är för att vi som sagt bor hos svärisarna tillfälligt medan renoveringen pågår hemma. vi känner oss lite stressade att bli klara. Jag som hade tänkt att allt skulle vara klart också när min lilla hob-prinsessa kom på besök. Men de blir nog tyvärr inte så :(


Yäyä. Back to work.

Good news. jag är inte ledig imorgon.
2009-04-09 @ 12:21:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0