MaddieMimmiMys

Hemma  hos Maddie och myyyyser. ska ju jobba imorgon och eftersom jag unnar mig lilla sorkprins att roa sig så sover jag här. så slipper han hämta mig sen ikväll. :)  Då har jag nära att gå upp mot kyrkan där mats hämtar upp mig :)

Vi i vårat esse-kryssningar



Otroligt charmig min, haha


Imorgon ska jag träffa lowa och vi ska hem till josse och grilla lite och mysa :) Blir supermys tror jag. På lördag blir de lite öl och lite tegel med lowa och maddie,...kanske :P hahha
Idag har erik vart bäst. Han har målat klart hela sovrummet så nu ere bara tapeten som ska upp sen är de klart. Gud så skönt de ska bli o flytta hem igen och få sova i våran säng ♥. Erik sa att han kunde åka hem imorgon och börja på storstädningen som vi nu måste göra efter allt stök. Dock tror jag inte kattorna e så sugna på att åka hem, dom stormtrivs i ormsta. Dom små liven :) Där har dom massa o busa med och så är de så stort.


Nej de börjar bli sängdags för mig nu. För en annan börjar ju 07.30 imorgon. Kommer bli sjukt jobbigt att gå upp när maddie kan fortsätta sova :( Men va gör man inte för lite pengar/komp.

Snart är det dags att köpa en cykeljävel också för jag har ju slagit vad om att ja ska börja cykla till jobbet så fort värmen är här. Många som inte tror jag kommer klara de, så just därför måste jag ju =)

Nej nu ere chilinötter,saft och stearinljus :) adjö
2009-04-09 @ 22:04:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0