inte nu igen.

Det började igår när jag skulle gå o sova. Fick väldans ont i halsen. Tänk om man blir sjuk nu. Jag vill verkligen inte. Men tänkte  att det skulle gå över.  Men inte de inte, när jag vaknade imorse satt de onda kvar och jag var alldeles varm. Det brukar kännas mest på morgonen och kvällen. Det har knappts känts av på hela dagen, men nu börjar de krypa tillbaka, känner mig hängig och det onda har gjort sig påmint.

Ringde till Erik och  bad honom gå ner till apoteket innan de stängde o köpa lite Echinagard eller nåt annat mirakelmedel. jag vägrar bli sjuk. När jag var mindre var de en person som sa till mig att om man ger sig fan psykiskt på att inte bli sjuk så blir man inte de. Jag har försökt så många gånger men ändå tycker man synd om sig själv och kryper ner i soffan och då e de kört.

Så när jag kommer hem ska jag kurera mig. Jag ska försöka ställa in mig på att inte bli e sjuk men ska nog ändå krypa ner i soffan under en filt och tycka liite synd om mig, eller så får erik står för den delen. hihi ♥



Nej åter till verkligheten.
2009-04-01 @ 17:25:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0