Inlägg 118

Ännu en hääärlig vårdag. Jag blir faktiskt glad av att solen lyser, trots  att jag måsten sitta inne på jobbet och missar allt. Men men. Som sagt för o tjata lite så i heeeeeelgen lär man få lite sol och ledighet.

Idag var första dagen på nya schemat, eller egentligen va de igår men då jobbade jag som vanligt 12-20 så kändes inte av så värst, Idag däremot slutade vi 16:15. HAHA en kvart tidigare, men de är mycket vissa dagar.


Förkylingen har inte brytit ut men den ligger liksom och retas på nåt sätt. Täppt i näsan men de rinner inte, hängig och fryser men ingen feber. Så de är bara fortsätta klämma i sig Echinagard, smakar kamelkiss.



Och grattis till Marielle som lyckades lura mig igår. tänker inte säga med vad eftersom de får mig att framstå som totalt bakom flötet. Haha :)

Bästa var ju McDonalds "aprilskämt" på baksidan av metro, såg ni de?


som hittat :P

Idag
blir de slapp i soffan och försöka vila bort förkylningen. Mååååste bli bättre tills imorgon!! Dessvärre har jag inga värktabeletter hemma så får överleva på kamelkisset.


Nej nu blir de slapp med naturgodis och skvaller




Tjingaling.
2009-04-02 @ 18:23:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0