hurtigbulle.

Ja idag är en sådandär dag jag varit otroligt hurtig. Imorse gick jag alldeles för sent för att hinna promenera hela vägen till vallentuna. Jag brukar ju göra så att när jag är sen går jag bara till bällsta. Men jag fick typ dåligt samvete att jag gick så "kort" (jag vet jag är störd). Så jag nästan sprang sista biten till kyrkan. Jag toksvettades och var i starkt behov av vatten. Som tur va hade jag fyllt en hel flaska och de tog mig ungefär 10 sek innan den flaskan var slut.

På jobbet har jag väl iförsejj inte varit lika hurtig. Har även idag suttit inne i videokodningen. Trivs väl iförsej rätt bra där. Bara att man får lite smått huvudvärk då och då. Däremot har jag fått massage av Catharina idag på jobbet. Hon är utbildad massageterapeupt. Underbart. Man kan ju påstå att jag är stel



Imorgon är det ännu en dag 11-19 på jobbet. Däremot känns denna vecka inte så tung me tanke på att fredag faktiskt är ledig dag och de ska bli strålande vädet :) Sitta på altanen i solen och blir de för varmt är de ju bara veva ner markisen.




Nej nu är jag hungrig och vill ha lite middag i magen, sen efter de ska jag och Maddie ta en biltur för skojjs skull. För att madde ska få köra lite och ja ska få åka lite :) Bra deal!



" I know it makes you smile once in a while, but for me it's just a heartbreak lie"
2009-04-28 @ 20:00:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0