Hej!

Helgen har verkligen bjudit på allt. För att berätta hela helgens äventyr kortfattat så på fredag var de kanonväder och jag och min älskade Maddie åkte iväg på kryssning. Jag kan ju bara säga att vi hade kul. Sen behöver vi inte gå in på detalj :)

På lördagen vaknade vi i hytten och ville inte vara kvar. Vi gick ut och satte oss på däck för lite frisk luft. Sen för att fördriva dagen tills vi kom iland vandrade vi runt lite på båten, gick in i taxfree samt spelade bort lite pengar på automaterna. Efter maddes vinst på 250 :- trodde vi väl att de hände varje gång. Till våran besvikelse så gjorde de inte de :P

Väl hemma på lördag kväll blev de att fortsätta, mådde konstigt. Befann mig någonstans mellan fylla och bakfylla. Iallafall så gick vi hem till Claes och grattade. Sorligt nog slutade kvällen på MG. Det lilla missödet som hände där gjorde att jag helt tappade humöret och tog älskling med mig hem och sov. Bra gjort!

Igår va de söndag. Den heliga söndagen. Upp kl 9 för att göra sig iordning. Iväg till stan för o träffa mamsen och gå på teater. De tre musketörerna. Sjukt bra. jätterolig!! de rekomenderar jag verkligen. Lätt värt 100:- som de kostar för ung. under 26! Efter teatern va slut gick jag och mamma till Barcelona för lite tapas käk. Guuud så gott!
På kvällen satt putte och erik inne med neddragna persienner. De va bakis-söndag. Dock kom nicke hit och väckte liv i dom och vi fick ÄNTLIGEN upp våran markis. Vänta bara tills det gröna börjar växa. De kommer bli så gryyymt mysigt att sitta där i sommar! ♥


Idag är de jobb som vanligt och ja ska snart börja vandra mot vallentuna! Men skönt nog är man ju ledig på fredag! Då ska ja åka o shoppa lite! WE! Måste köpa en bikini samt ett par sandaler till grekland! Måste ja ha något att gå i..

Oj vilket långt inlägg de blev nu men så blir de när man är dålig på o uppdatera ^^


Taggade fröknar innan "utgång"




7

Dagen efter...



Vet ni hur MYCKET man kan göra med en kondom. ^^



nej nu ere dags för jobb!

Så adjö adjö.

2009-04-27 @ 10:24:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0