Hej hej hallå dagboken.

Haha... trots att ja e väldans dålig på o uppdatera så stiger besökarna :) Tack för de!

En vanlig dag på jobbet instängd i videokodningsrummet, men jag gillaré. Tycker verkligen de är jättekul. Jag och Ann-Lo är ett jävla bra team om ja får säga de!
Efter jobbet var mats väldigt snäll och skjusade mig runt halva täby för och kolla cykel. Först var vi en sväng i rotan, de va ju....trevligt...efter det åkte vi raka vägen till arninge sen hägernäs och avslutade med sportex vid Ica-stop. De blev en jävla sväng men sammanfattningen blev iallafall att jag hade för lite pengar på fickan. :) Som jag skrivet tidigare så är jag på jakt efter en ny cykel för att i sommar ska de inte bli bil eller buss till jobbet utan en skön cykeltur på ca 3,5 mil =)
Ingen som tror på mig, så nu är jag ännu mer taggad, ni ska nog få se :D


Innan jag åkte hem blev de en sväng förbi Maddie för lite skitsnack..eller ja. Någonting sånt. Väl hemma väntade tvättstugan. Vi är fruktansvärt dåliga på tvätta vi två men nu blir de gjort iallefall.


Imorgon åker erik till åland för o fiska och är borta till söndag. Skönt med lite lugn och ro =) haha nerå, de kommer bli tomt. "Skitfiske till er alla" för att citera älsklingen. hihi.


nej nu jävlar är de slappdags.
Vill också påpeka att min käre vän K börjat gilla Buffalos igen.. fantastiskt.
(de där va kanske inte hela sanningen men de blir roligare så)


Puss
2009-04-15 @ 20:44:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: K

haha.. förvräng sanningen du bara! =)

2009-04-18 @ 10:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0