Godmorgon LEDIGA måndag!

Japp, helgen är över vilket jag tycker är skönt en gång i månaden eftersom jag då jobbar. Så var fallet denna helg! Typ andra gången sen jag började jobba på posten som jag faktiskt har jobbat sen helg när jag haft det på schemat. Jag brukar alltid få byta till förmiddag. Men icke denna gång. Var visserligen rätt skönt då man fick sovmorgon båda dagarna samt hann med promenaden. :)

Igår kom babe hem..
de va mysigt. Jag inser verkligen hur beroende jag är av att ha honom hemma. Självklart är de helt fab
att få vara ensam ibland. Men så fort kvällarna kryper på så känner jag mig ensam o vill ha någon o kramas med.


Min babe förra sommaren på Maddies land. Mys

Idag var de väl egentligen tänkt att jag skulle bege mig till täby för lite bikini-shopping, Men när jag väl vaknat så kände jag att jag verkligen bara kände för o vara hemma. De är så mycket de ska pysslas me. Skulle behöva rensa ut min garderob och slänga lite saker. Har ju så sjukt mycket kläder. Jag bara köper och köper :D

Så nu ska jag sitta o lata mig ett tag innan jag drar igång de projektet. 

Hoppas ni får en bra måndag.
Hej hej sålänge.
2009-04-20 @ 10:19:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0