Godmorgon hunger.

Tisdag och fortfarande ledig... Så sjukt skönt och vakna och tro att man försovit sig men när man sen inser att man är ledig. Feeling!

Jag har ju förbjudit katterna i sängen sen Fiona fått en fix-idé att kissa på duntäckena. Eller egentligen har jag bara förbjudit henne och låtit Findus komma up o morgonmysa som han gör bäst. Jag insåg rätt snabbt att de är som att förbjuda ett av sina barn att äta godis och köpa ett påskägg till de andra. Funkar inte riktigt. Så nu ligger hon här i mitt knä, kissmaja



Igår städade jag som sagt heeela min garderob och insåg hur sjuktligt mycket kläder jag äger. För att inte tala om 16 par svarta strumpbyxor. hah! Jag har nu rensat ut tvp stycken papperskassar med kläder. Tråkigt nog väldigt mycket oandvänt som jag helt enkelt inte använder och tycker är helt onödigt att spara! Så nu finns de lite plats o fylla på igen :)
Efter jag var klar me de gick jag hem till Maddie. Jossan kom över och så fick alla tre på promenad. Så de blev en hel del gående för mig igår. :)

Idag ska jag till frissan, de ska bli såååå skönt. Mina toppar är ju helt åt skogen. Och slingorna har börjat leta sig ner mot öronen. Passar bra nu när solen letar sig fram att ha ljust blont hår igen. Åh, i like.


Nej nu ska jag gå o ta min s.k frukost :) Som betår utav ett glas vatten och lite detox-sörja. :)



Adjö


2009-04-21 @ 10:19:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0