Get up,stand up.

På jobbet....de allra konstigaste med mig är att jag faktiskt bara behöver någon dag för att "recover". Helt fantastiskt. Dock vet jag hur fort de går tillbaka men jag inbillar mig att jag inte kommer göra de igen. :) För egentligen vet jag ju kontentan av det hela.

Jag är iallafall på bra humör idag trots att dagen spenderas på jobbet. Har jobbat ihjäl mig idag. lesset nog fanns ingen chif kvar som kunde se va duktig jag varit :) jag är som ett litet barn som vill ha en godis när jag gjort något bra. Jag måste bara lära mig att de inte riktigt fungerar så i arbetslivet.

Ikväll kommer Maddie. Det ska bli mysigt. Hon är min mössa i kylan :) haha ♥

Igår va mamma på besök. Det va riktigt mysigt med sällskap. Jag är ju så sällskapssjuk på kvällarna. Så tack för de mamma min. Du är bäst!





Nej nu måste jag slita vidare på mitt lökjobb. :)

Pöss
2009-04-18 @ 18:12:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0