Äntligen hemma.

Så är man äntligen hemma! Gud så skönt de känns. Att veta att de bara är en dag kvar denna vecka och sen få vila ut en hel massa dagar. :) 
Idag har jag haft en sån där piss-dag. Allting började bra imorse och mitt humör höll ungefär tills jag fick höra om planeringen för dagen. Då var det kört! Jag satt en timme innan jag började jobbade och försökte lugna ner mig. Ann-Lo lugnade mig efter att ha löst "problemet" . Dagen blev väl någorlunda bättre men dessvärre har det dåliga legat och lurat hela tiden.

Det finns en medicin för mitt humör, nästan den enda. Och de är mina älskade promenader! :) Tiden jag kan tänka, lyssna på musik, njuta av vårdoft och bara vara mig själv. Då hinner jag sortera ut allt dåligt och liksom samla ny energi. Och nu när värmen smyger på kan man tillome bara gå i tjocktröja hem istället för vantar och 25 par byxor och tröjor som man är van med.





Påväg hem med mp3n i högsta hugg :)



En kväll jag var påväg hem var solen alldeles fab.


Imorgon som sgat är det valborg.
Jobbar som vanligt fast till kvart över fyra! Efter det är de raka vägen hem och Maddie kommer direkt efter jobbet! Då ska vi upp till kyrkogården en snabbis och hämta lyktan på morfars grav. Den 1: maj tar dom ju bort den annars. Sen ere hem byta om,duscha och bara njuta på altanen. Det blir grillat och ett glas vitt tror jag. Jag och erik har väl tänkt bjuda hit lite folk och bara umgås och ha trevligt :)

Nej snart kommer mamsen och ska hjälpa oss med deklarationen så jag ska laga lite mat innan dess.

Hej och godkväll
2009-04-29 @ 20:04:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0